Frecvent


Care sunt datele necesare pentru a putea activa aplicația CEB-mTOKEN?

Expiră parola inițială și numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?

Ce fac dacă nu mai am parola inițială sau numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?

Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?

Trebuie sa închei un contract pentru a putea activa CEB-mTOKEN?

Pot folosi simultan pentru autentificarea in Internet Banking sau pentru autorizarea tranzacțiilor aplicația pentru mobil CEB-mTOKEN și token-ul hardware?

Este sigură aplicația CEB-mTOKEN?

Ce fac daca mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalata aplicatia?

Pot instala aplicația pe mai multe telefoane mobile, folosind aceeași parolă inițială și acelasi nume de utilizator?

În cât timp de la contractarea serviciului de Internet Banking/optarea pentru autentificare cu CEB-mTOKEN, primesc pe e-mail și pe SMS datele necesare autentificării?

Pot instala pe telefonul meu două aplicații CEB-mTOKEN pentru doi utilizatori diferiți de Internet Banking de la Credit Europe Bank?

*FAQ_C1_Q14

În ce limbă este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?

Cum pot solicita cardul de credit?