Care sunt datele necesare pentru a putea activa aplicația CEB-mTOKEN?
Activarea aplicației CEB-mTOKEN se face folosind parola inițială primită pe SMS la numărul de telefon declarat în relația cu banca si numele de utilizator primit pe e-mail la adresa de e-mail pe care ai declarat-o la bancă pentru utilizarea serviciului Internet Banking.
Expiră parola inițială și numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?
Nu, aceste informații nu expiră.
Ce fac dacă nu mai am parola inițială sau numele de utilizator primite pe SMS/e-mail?
Poți contacta serviciul clienți CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din rețeaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv international).
Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?
Aplicația poate fi instalata pe smartphone-uri cu sistem de operare Android si iOS.
Trebuie sa închei un contract pentru a putea activa CEB-mTOKEN?
Da, pentru a primi datele de activare ale aplicației CEB-mTOKEN, trebuie sa ai încheiat cu Credit Europe Bank un contract de furnizare a serviciului de Internet Banking.
Pot folosi simultan pentru autentificarea in Internet Banking sau pentru autorizarea tranzacțiilor aplicația pentru mobil CEB-mTOKEN și token-ul hardware?
Nu. Trebuie să alegi una din metodele de autentificare si autorizare pentru Internet Banking.
Este sigură aplicația CEB-mTOKEN?
Da, aplicația este sigură. Îți setezi încă de la activare un PIN pe care îl știi doar tu și te autentifici de fiecare data cu acest PIN cand vrei sa generezi un cond pentru logare in Internet Banking sau pentru autorizarea unei tranzacții din Internet Banking. Siguranta informatiilor tale financiare este o prioritate pentru Credit Europe Bank.
Ce fac daca mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalata aplicatia?
Te rugam sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).
Pot instala aplicația pe mai multe telefoane mobile, folosind aceeași parolă inițială și acelasi nume de utilizator?
[TO BE DETAILED]
În cât timp de la contractarea serviciului de Internet Banking/optarea pentru autentificare cu CEB-mTOKEN, primesc pe e-mail și pe SMS datele necesare autentificării?
[TO BE DETAILED]
Pot instala pe telefonul meu două aplicații CEB-mTOKEN pentru doi utilizatori diferiți de Internet Banking de la Credit Europe Bank?
Nu, pe un telefon mobil poate fi instalată o singură aplicație pentru un singur utilizator de Internet Banking.
*FAQ_C1_Q14
Raspuns
În ce limbă este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN?
În ce limbă este disponibilă aplicația CEB-mTOKEN? Aplicația este displonibilă în limba română și în limba engleză. Dacă dorești să schimbi limba aplicației, accesezi Setări -> Alege limba și selectezi limba dorită.
Cum pot solicita cardul de credit?
Puteți vizita cea mai apropiată sucursală sau online la https://www.cardavantaj.ro/